
Jak chcesz to i z miski ukręcisz dobre brzmienie, czyli domowe inspiracje w produkcji muzyki.
Zastanawiasz się czasem jakie składniki są potrzebne do powstania utworu muzycznego? Czy żeby uzyskać ciekawe brzmienie potrzebujesz sprzętu za tysiące złotych, bo inaczej to nie ma sensu? Przygotowaliśmy niecodzienne warsztaty dla każdego, kto chciałby poznać odpowiedzi na te pytania.
Podczas spotkania odkryjemy, że nawet z czajnika można uzyskać szlachetne brzmienie, a jako perkusjonalia świetnie może się sprawdzić przykład kaloryfer. Bo kto powiedział, że muzykę można tworzyć tylko z użyciem profesjonalnych instrumentów?
Przy okazji zobaczysz jak pracuje się w jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia muzyki czyli Ableton Live. Sprawdźmy wspólnie czy przy odrobinie wyobraźni, szczypcie kreatywności i zastosowaniu podstawowych technik nagrywania i edycji uda się tchnąć życie w otaczające nas codzienne przedmioty i stworzyć interesujący, pełen przestrzeni ambientowy utwór. W tajniki dźwięki wprowadzi was Marcel Grabarz.
Marcel Grabarz – absolwent instrumentalistyki jazzowej Gdańskiej Akademii Muzycznej w klasie trąbki. Od 5 lat realizuje dźwięk dla polskich i zagranicznych gwiazd, ale też przy mniejszych projektach
muzycznych. Poczynając od koncertów live, jak i w studio, przez muzykę poważną aż po eksperymentalną elektronikę. Związany z gdańskim Starym Maneżem. Prywatnie ciągle poszerza muzyczne
horyzonty, komponuje i inspiruje się tworząc własną muzykę.
Aby wziąć udział w wydarzeniu Muzeum Miasta Gdyni, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa, należy poczynić następujące kroki:
(1) Przed wzięciem udziału w wydarzeniach organizowanych przez Muzeum Miasta Gdyni prosimy obowiązkowo zapoznać się z regulaminem dostępnym pod linkiem: https://www.muzeumgdynia.pl/wp-content/uploads/2020/09/Regulamin-warsztato%CC%81w-online-zm.pdf
(2) Na wszystkie wydarzenia obowiązują zapisy. Formularz zapisów dostępny jest pod wszystkimi wydarzeniami na stronie muzeumgdynia.pl/wydarzenie
(3) W przypadku innych obostrzeń są one wymienione w opisie wydarzeń
(4) Wszystkie wydarzenia posiadają ograniczoną liczbę odbiorców